f4up
Wiadomości z tagiem Warszawa  RSS
WOT: Tylko razem odbudujemy warszawską turystykę

03.12.2020 12:22

W ramach rozpoczynającej się dzisiaj akcji #TylkoRazem członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej będą się pozdrawiać, dodawać sobie otuchy, zacieśniać współpracę i reklamować swoją ofertę.

Tagi: Warszawa
Źródło: www.rp.pl

Wycieczka do Kazimierza Dolnego

02.12.2020 22:26

Kilka lat temuwpewien pogodny weekend wybraliśmy się na całodniową wycieczkę z Warszawy do Kazimierza Dolnego. Wyruszyliśmy wczesnym rankiem, a po drodze zwiedziliśmy także Maciejowice, Stężycę, Gołąb i Puławy. W drodze powrotnej pojechaliśmy drugą stroną Wisły przez Wysokie Koło, Sieciechów i Kozienice.
-----
Maciejowice

Źródło: www.trip4cheap.pl

Oboz narciarsko-jezykowy Poronin, Warszawa

01.12.2020 20:42

Zapraszamy na oboz narciarsko-jezykowy w Poroninie organizowany przez biuro podrozy ATAS. Wyjazd odbywa sie w okresie f...

Tagi: Warszawa
Źródło: www.ciekawemiejsca.org

(7) Romantyczne suknie ślubne szyte na miarę

28.11.2020 0:44

Każda kobieta, która chce na własnym ślubie wyglądać pięknie musi zaznajomić się z ofertą naszego salonu sukien ślubnych. Nasz salon sukien ślubnych znajduje się w Warszawie, jednakże zapraszamy także do zrealizowania zakupów w prowadzonym przez nas sklepie internetowym. Możemy zagwarantować bardzo szeroki wybór sukni, który obejmuje bardzo dużo różnego rodzaju kolekcji. W ofercie mamy między innymi takie kolekcje jak: Porto, Barcelona, Santorini czy też wiele innych. Wszystkim kobietom jesteśmy w stanie zagwarantować, że każda suknia ślubna znajdująca się w ofercie naszej firmy jest wysokiej jakości. Poza standardowymi sukniami jesteśmy w stanie zapewnić, że można u nas kupić też suknie ślubne w rozmiarach plus size. Aby zagwarantować najwyższy komfort zakupów u nas dajemy możliwość zrobienie przymiarek w naszym salonie. Zapewniamy też inne usługi wśród, których znajduje się szycie sukienek ślubnych nawet w ciągu 24 godzin. Pomagamy także w wybraniu odpowiedniej sukienki ślubnej, dzięki temu sprawiając, że sukienka ślubna będzie świetnie pasowała do wyglądu panny młodej. Na 100% trzeba zdecydować się na zapoznanie z naszą ofertą i zakup sukni ślubnej w prowadzonym przez nas salonie.

Źródło: noclegi.hiperogloszenia.pl

ATAS obozy jezykowe Jastrzebia Gora, Warszawa

27.11.2020 20:41

Oferujemy atrakcyjny oboz jezykowy nad polskim morzem dla dzieci w wieku 11-17 lat . W obozowym planie dnia slowo nuda...

Źródło: www.ciekawemiejsca.org

Zoo w Płocku dostało ptaki i węże z gatunków zagrożonych wyginięciem

23.11.2020 20:41

W płockim ogrodzie zoologicznym w Płocku zamieszkały nowe zwierzęta z gatunków zagrożonych wyginięciem - dwa samce rogowęży Boulengera, para gołębi nikobarskich przybyły z Holandii, i pyton krótkoogonowy ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Źródło: podroze.onet.pl

Hotele stoją nad przepaścią

23.11.2020 8:50

Według danych IGHP na koniec października aż 38 proc. zatrudnionych w hotelarstwie straciło pracę. – To dopiero początek fali zwolnień. Do końca tego roku jest jeszcze szansa na uratowanie wielu firm. Jeśli jednak pomoc rządowa dla hotelarzy będzie zbyt mała oraz nie zadziała w grudniu i w styczniu, to należy się spodziewać bankructw. Od 20 do 30 proc. podmiotów może zniknąć z rynku – przewiduje Marcin Górzyński, prezes zarządu grupy Aquila, inwestora i zarządcy hotelu Holiday Inn Warszawa-Józefów.

Źródło: www.propertynews.pl

Piotrków i Sulejów

22.11.2020 20:42

Kilka lat temu, jadąc do Częstochowy zatrzymaliśmy się na chwilę w Piotrkowie Trybunalskim. Miasto spodobało nam się na tyle, że kilka tygodni później wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę z Warszawy, podczas której ponownie odwiedziliśmy Piotrków i zajechaliśmy również do położonego w jego pobliżu Sulejowa.
Piotrków Trybunalski

Źródło: www.trip4cheap.pl

Najgłębszy basen na świecie znajduje się w Polsce. Wiemy, kiedy otwarcie!

19.11.2020 20:41

Deepspot to najgłębszy i najnowocześniejszy basen na świecie. Zlokalizowany pod Warszawą, dokładnie w Mszczonowie, zbiornik lada chwila ma otworzyć swoje podwoje. W rozmowie z Onet Podróże Michał Braszczyński, prezes Deepspot przekazał, że otwarcie nastąpi w najbliższą sobotę 21 listopada 2020 roku!